the last song

Godmorgon, eller godmiddag eller vad man ska kalla det.
Jag ligger fortfarande kvar i sängen trots att jag har varit klarvaken sedan kvart över tio. Har faktiskt legat och kollat på filmen The Last song. Riktigt sevärd om man gillar snyftfilmer!
I natt tittade jag på Eva & Adam, vilket jag nästan tror att jag måste göra igen, för det var så jäkla underhållande!
 
Nåväl, tänkte bara meddella er om att jag nu ska stiga upp och hoppa in i duschen för att sedan springa ner till tvättstugan och dra igång några maskiner med tvätt. Har en hel del kläder som behöver fräshas upp efter de gågna veckorna... Ska också besöka apoteket och gallerian en snabbis, såg nämligen att SeeMe hade fått in nya jeans som jag måste kika på.
 
Om jag inte skriver mer idag så är det helt enkelt för att jag inte har tid, och imorgon är det tävling så då lär vi väl kanske inte höras förrän imorgon kväll!
 
Smell ya later!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0