slött

Sitter just nu i min säng med datorn framför mig, underbara westlife strömmar ur högtalarna och jag känner mig riktigt lat.
Jag vaknade strax före elva, då bestämde jag mig för att kliva upp och ta mig något att äta. Det fick bli yoghurt och cheerios! Jag hade även fått ett sms från söta Julia, hon berättade att Bärnard hade hoppat felfritt och blivit medelsvårklassad, duktiga bebis!

Vad ska jag hitta på idag då?
Nummer ett på mion lista är att tvätta kläder och packa väskan inför resan mot stockholm, imorgon åker vi!
Jag bävar inför att behöva packa, då jag alltid lyckas få med mig för mycket kläder, "just in case.."
Men det ska nog gå bra, om man ska lita på väderprognoserna ska det vara fint väder där nere hela veckan, så det blir väl att ta med sig bikinisar, klänningar och söta toppar.
Sedan ska jag väl försöka ta mig ut i det vackra vädret en stund, jobba på brännan lite?
Ska även höra med mamma om hon har tid att lägga in fler slingor i mitt hår.
Ni får ingen outfit idag, då jag inte har på mig något sevärt.

Senare idag skriver jag ett inlägg om gårdagen och helgen som varit, spännande va? ;)

Känns som att jag bara ordbajsar en massa, så nu avslutar jag det här och gör något annat.
See ya!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0