middagen avklarad.

Direkt efter förra inlägget tog jag med mig en bok + filt ut på baksidan, så bara låg jag där och solade i ett par-tre timmar. Mycket skönt, känns bra att ha blivit en nyans brunare!
När jag blev less på att ligga där gick jag in, pratade i telefon med A och därefter hjälpte jag till lite med middagen.
Det blev grillat kött (vet inte vad det var för kött?) och potatisgratäng+potatissallad, mums! Till det hade vi en fräsch sallad, inte helt fel.

Nu har jag alltså ätit middag, så medans jag väntar på att syrrans pojkvän ska komma hit med min moped tänkte jag ta itu med packningen, det är på tiden att jag gör det nu.
Måste även fundera ut vad jag ska ha på mig på flyget imorgon, lite varmare kläder eller något svalt och skönt?

Får se om det hinner bli något fler inlägg innan jag kryper till kojs, ha de!


om jag kunde beskriva min kärlek till dig genom att springa ett varv runt jorden, skulle jag aldrig sluta springa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0