9 månader. <3

Jag tänkte berätta lite om helgen och veckan som varit, eftersom jag inte har så mycket annat att skriva om just nu.

Älsklingen sov hos mig onsdag-torsdag, därefter åkte vi hem till honom och under torsdagskvällen åkte vi tillsammans med hans mor till deras stuga utanför pajala.
Fredag.
Jag klev upp kvart över sju för att gå ner och duscha, A låg kvar i sängen och sov vidare.
Jag duschade och gjorde mig klar för en heldag på pajala marknad.
Halv 10 satte vi oss i bilen och styrde iväg mot pajala. Väl där gick vi runt bland alla knallar och kollade vad de sålde, vi var där från klockan 10 till klockan 17, en heldag som sagt!
När marknaden stängde för dagen åkte vi tillbaka till stugan, åt middag och sedan satte vi igång en film; PS. I love you. En av mina favoritfilmer, den är så himla mysig och härlig, och boken är ännu bättre!
Vi mös där i soffan med kuddar, chips och godis.
När filmen var slut tog vi på oss lite rejälare kläder, gummistövlar och greppade fiskespöet och styrde kosan ner mot forsen. Där fiskade vi, men det blev bara en kort stund för myggen var som galna i oss...
När vi kom tillbaka gick vi ut och tittade lite på korna som står på grönbete utanför stugan. Det fanns även en tjur som verkligen var gigantisk! Men han visade sig vara väldigt snäll och han åt till och med av gräset vi sträckte in till dom genom stängslet.
När vi varit där ute i säkert en timme gick vi in och spelade kort en stund. En supermysig dag blev det!
Vid elva bestämde vi oss för att göra oss klara för sängen, och när vi kröp ner under täcket låg vi och pratade tills klockan var två, så himla mysigt, jag älskar mitt busmonster! <3

Lördag.
Vaknade lite senare idag, så kvart i åtta klev vi båda upp och ställde fram frukosten.
Det här var inte vilken lördag som helst, det var nämligen våran 9 månaders dag. Jag kan inte förstå att vi redan varit ett par i 9 månader, tiden har gått så otroligt fort. Jag är enormt glad att jag har min älskling, han är verkligen mitt allt.
Halv 10 åkte vi återigen iväg mot marknaden, vi gick där till klockan tolv, då vi påbörjade färden hemåt.
Väl hemma duschade vi och gjorde oss fina för kvällen, det var nämligen släktträff som stod på schemat.
Klockan fem anlände vi till lokalen. Vi åt, pratade och jag och älskling lekte med alla barn som var där, mysigt värre.
Vi blev där hela kvällen, vid tio tiden fick jag skjuts hem och då var jag så trött så det var bara att gå och lägga sig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0